14.5.2014

Iloinen yllätys

En ole koskaan ollut Lumene fani. Olen ostanut Lumenen kosmetiikkaa, meikkejä ja muita tuotteita, mutta koskaan mikään ei ole sieltä noussut yli muiden. Tuotteet ovat olleet kauttaaltaan ihan ok, mutta mitään erityisiä tunteita se ei ole koskaan herättänyt. 
Mutta nyt löysin Lumenelta aivan loistotuotteet. Nämäkin tulivat Me Naiset -lehden kylkiäisenä, en ehkä olisi ostanut niitä.

Kyseessä on Lumenen Sensitive Touch SOS- voide ja huulivoide. Kasvovoide on rauhoittava tehovoide ja se sopii mun iholle loistavasti. Saunan jälkeen ei ihoa kiristä ja ihan selvästi rauhoittuu tuon voiteen jälkeen. Aivan loistotuote. 
Toinen on huulivoide ja englanninkielisessä tekstissä lukee Lip & dry spot balm. Kokeilin tuotetta kädessäni olleeseen rutikuivaan atooppiseen läikkään, joka uusiutui vain koko ajan ja läikkä hävisi parin käyttökerran jälkeen. Edes voimakas kortisooni ja tehokas kosteusvoide ei ole saanut läikkää katoamaan. 

Suosittelen kyllä testaamaan tätä voidetta, jos sinulla on kuiva iho. Tästä tulee minun uusi luottotuote, tykkään että on parempi kuin Avenen tuote, jota käytän. 




6 kommenttia:

  1. Kiitos vinkistä. Tuo voisi olla kiva kokeilla esim. saunan jälkeen - tai jopa saunassa suojaamassa ihoa.

    VastaaPoista
  2. Minulla on tuo sama voide ja se on kyllä nimensä veroinen. Pelastaa ehdottomasti monesta paikasta kärsineen ihon.

    VastaaPoista
  3. Kiitos vinkistä. Mulla kuivattaa ihoa työpaikan liian kovalla puhaltava ilmastointi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on myös ilmastointi todella kovalla ja työhuoneessa on kylmä. Varmaa yksi osasyyllinen mun kuivaan ihoon.

      Poista