27.4.2014

Sunnuntai inspis

Kuva täältä

Aivan ihana asu. Iski heti. Kengät ja farkut löytyy omasta kaapista, puuttuu enää (villa)takki ja iso huivi. Yritin sihrustaa, että onko Vuittonin, mutta en ole varma. 

Ja nuo hiukset. Mulla on hiuskriisi. En tiedä, pitäisikö kasvattaa vai vetäisenkö taas aivan lyhyen kesätukan. Mulla on ärsyttävä ylöspäin kasvava (hiukset aina pystyssä) ja kihartuva hiuslaatu. Lyhyet olisivat niin helpot. Aamulla vain vahaa hiuksiin ja se on siinä. Nämä ovat lyhyet nytkin, mutta tarvitsen suoristusrautaa joka aamu. 

Aurinkoista sunnuntaita joka tupaan!

9 kommenttia:

  1. On kyllä ihana asu ! Pitkät neuletakin ovat taas tulossa, miten kivaa :)

    Aurinkoista sunnuntaita myös sinulle Tara !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tahdon vaaleanharmaan pitkän neuletakin.

      Poista
  2. Täydellinen asukokonaisuus! Kelpaisi tännnekin : )

    VastaaPoista
  3. Mulla on nyt jo _tosi_ lyhyt kesätukka, anna mennä vain! Meillä on vaatemaun lisäksi selkeästi myös samanlainen hiuslaatu, ja se on kyllä pidempänä tosi haastava...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on monta vuotta ollut ultralyhyet hiukset. Nyt olen jostain syystä ruvennut venkoilemaan kasvattamisen kanssa. Ehkä parempi palata siihen ultramalliin. Miksi tehdä asioista turhan hankalia.

      Poista
  4. Ihana asu - ja pitkät villatakit ovat kyllä ihanan lämpöisiä! Eikös meillä naisilla ole jatkuva hiuskriisi - harvoin ollaan tyytyväisiä? Itsekin kävin eilen lyhennyttämässä ja nyt jo mietin, olisiko pitänyt antaa vaan kasvaa vai olisiko pitänyt ottaa lyhyemmäksi;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikuinen hiuskriisi, tuttua :) Ja värikriisi. Mulla on ollut kaikkea muuta väriä paitsi ihan blondit. Pitäisiköhän sekin vielä kokeilla?

      Poista
  5. Oi voi mikä kauniin täydellinen kokonaisuus, siinä on ihan kaikki kohdallaan kyllä. Hiuskriisi taitaa olla monella, minullakin aika ajoin. Onneksi on luottokampaaja jonka puoleen kääntyä :)

    VastaaPoista