21.4.2014

Laiska pääsiäinen

Minä olen laiskotellut koko pääsiäisen ja syönyt karkkia. Kuuden viikon karkkilakko loppui kiirastorstaina ja sen jälkeen karkkia on uponnut. Sen lisäksi olen käynyt kaksi kertaa kuntosalilla ja kävellyt. Ja maannut sohvalla katsellen digiboksilta nauhoitettuja ohjelmia. Juuri tätä olen kaivannut. 


Neljän päivän vapaa tuli kyllä tarpeeseen. Ja onneksi seuraava neljän päivän vapaa jo häämöttää vappuviikolla. Olen ottanut 2.5. perjantain ylityövapaata. Ihanaa.

Tässä muutama kuva pääsiäisen ajalta. Ainut missä itse näyn, on tuo instassakin ollut jalkakuva tuossa yllä. 








4 kommenttia:

  1. Kyllä, olin oikein varautunut kunnon laiskotteluun. Muut huhkikoot hiki hatussa pihahommissa. Katsotaan ensi viikonloppuna, ehkä :)

    VastaaPoista
  2. Kyllä on täydellistä joutenoloa <3

    VastaaPoista
  3. Pitkien pyhien paras viettotapa...:) Aurinkoa viikkoosi!

    VastaaPoista