22.3.2014

Leppoisaa lauantaita

Lauantai on mennyt leppoisissa merkeissä. Pyykinpesua, raivaushommia ja kaupungilla käyntiä. Kaupungilta mukaan tarttui tulppaaneiden lisäksi Marimekon pussukka. Viikonlopun ajan laukut, vaatteet ja asusteet olivat -20%. Niin monta kertaa olin tätä hypistellyt, että pitihän se ostaa nyt pois. Harmittaa, kun en 2 vuotta sitten ostanut Mulberryn pussukkaa, joissa oli Diamond Jubilee merkki postman lockissa. Mulla on Bayswaterissa se. No saisinhan minä näitä melkein 5 kappaletta.


Tein kaupat tänään Mulberryn Joni laukusta. Laukku on vanha, mutta edelleen aivan käyttökelpoinen. Tarkoitus on käyttää sitä työlaukkuna. Olen yli 3 vuotta käyttänyt Mulberryn Antonya. Täytyy sanoa, että käyttökerroille ei jää enää euroakaan hintaa. Vaihtelu virkistää. 


Päällä tänään rennosti Espritin boyfrienf-farkut ja Armor Luxin raitaneule. Ja on muuten todella miellyttävä neule. Matsku on 100% merinovillaa. On aika paksua neulosta. Jalassa Repettot kuvausrekvisiittana. Ei sentään vielä ole ballerinakelit. 




6 kommenttia:

  1. Hyviä laukkuostoksia. Itsekin olen tuota Marimekon pussukkaa käynyt hiplaamassa, mutta ekopaastolla ei ostella mitään;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luinkin sinun paastosta ja se kuullostaa loistavalta idealta. Ehkä sen voisi ottaa ensi vuonna ohjelmaan. Tänä vuonna paastoan karkkien osalta ja olen karkkilakossa pääsiäiseen asti. Olen ihan hirveä karkkihiiri, joten tekee hyvää.

      Poista
  2. Hyviä ostoksia olet tehnyt! Tuo pussukka on houkuttanut täälläkin, en vaan oikein osaa käyttää niitä, niin olen hyllyyn jättänyt. Mulberry on kaunis, eihän hyvin pidetyssä laukussa se ikä niin usein näy edes, kaikkineen aivan ihanat ostokset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Onneksi pussukalle on käyttäjä, jos en itse sitä osaa käyttää. Tyttäret varmaankin pitävät huolen siitä :)
      Laukku oli yllättävän hyvässä kunnossa ikäänsä nähden.

      Poista
  3. Kaunis pussukka ja laukku. Netistä katselin noita Marimekon pussukoita, täytyy vielä käydä liikkeessä kurkkimassa, sillä tarvitsen jonkun pienen pussukan laukun sisälle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on ihanan pehmeää nahkaa. Niitä oli täällä ainakin kolmessa värissä. Konjakki, ruskea ja musta. Joskus aiemmin olen nähnyt myös punaisena.

      Poista