26.1.2014

Tylsää elämää

Mun elämä on tylsää tällä hetkellä. Ei tapahdu yhtään mitään. Viikot menee töissä ja muutamana iltana yritän piiskata itseäni kuntosalille, koska tämä vyötärönympärys on saatava kapeammaksi.
 Viime viikon pakkaset hyydyttivät mun ihan täysin. Koko viikon olin ihan kohmeessa, kuten instassa esittelinkin toimistopukeutumista. Uggit ja ranteenlämmittimet ja paksu villapaita. 
Eilen sentään Sokoksen alennusmyynnistä löysin itselleni uuden villakangastakin Ril'siltä. Olen etsinyt takkia jo pari vuotta, nyt -70%:n alesta löysin. Takki on villa 70 % villaa ja 10 % cashmerea, loput taisi olla polyamidia. Ihanan pehmeän tuntuinen verrattuna entiseen karkeaan takkiini. Yritin kuvata eilen pimeässä, mutta ei nyt onnistu, tuli täysin julkaisukelvottomia kuvia.

Mutta sunnuntain inspiraatioon, joko New Balancet ovat ihan out? Olen jo pari vuotta katsellut niitä, mutta en ole saanut ostettua. 

Kuva täältä




  

8 kommenttia:

  1. Täällä aivan sama homma, pitäs laihduttaa., mutta...onneksi pakkaset taas lauhtuivat ja pääsee lenkille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin kuntosalilla tänään ja oli vaikeata, mutta mielessä siintää yhdet tietyt housut, jotka haluan mahduttaa ensi kesänä jalkaan. Tsemppiä meille!

      Poista
  2. Samanlaista tylsyyttä täälläkin vietetään - talvihorros;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Talvihorros on juuri oikea sana. Minä olen syntynyt ihan väärään maahaan. Haluan aurinkoa ja lämpöä.

      Poista
  3. Ajattelin piristää huomistapäivääsi top5-haasteella ;)

    VastaaPoista
  4. Joo, samaa se on suurimmaksi osaksi täälläkin. Nukkuisin talviunet jos voisin :)

    VastaaPoista
  5. Keskellä kylmyyttä pitää laittaa kesäsuunnitelmat vireille. Se piristää ja antaa motivaatiota kuntoiluunkin:)

    VastaaPoista