29.12.2013

Loman loppu

Mistä johtuu, että loma loppuu aina kesken? Huomenna pitäisi suunnistaa työpaikalle kahdeksi päiväksi töihin, onneksi keskiviikko on taas vapaa ja sitten tulee pitkä viikonloppukin vielä perään. Sen jälkeen lomaa on ehkä tiedossa hiihtolomalla. 
Tämän loman olen kyllä ottanut täysin löhöilyn kannalta. Olen lukenut kirjoja, syönyt vihreitä kuulia ja joulutorttuja, jonka tunnen tuossa keskivartalossa. No vuoden alussa taas otetaan kurinpalautusta herkuttelun suhteen. Ja kaiken kruunaa vielä flunssa näin loman loppumetreille. Syksyn ensiflunssa. Yleensä mä olen ekan kerran kipeä jo syyskuussa, mutta nyt olen päässyt tänne asti ilman tauteja. 

Alennusmyynnit. Olen selaillut Net A Porterit, My Theresat, Matchesfashionin sivut, mutta kun mikään ei nyt nappaa. Gapilta tilasin paidan ja mekon ja Cosilta raitaneuleen. Siinäpä ne minun tilaukset. Olenkohan mä onnistunut aivopesemään itseni siihen uskoon, että en oikeasti tarvitse mitään. Jos kaappeja katsoo, niin enhän mä tarvitse. Täytyisi vain opetella yhdistelemään niitä uudella tavalla. 

Kuva täältä



2 kommenttia:

  1. Sama vika, kuten olen jo monasti todennutkin: kaapit täynnä vaatteita, mutta silti niitä yhdistelee aina vain samalla tavalla, vaikka mahdollisuuksia olisi vaikka mihin!

    Parane pian!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ehkä tää flunssa menee vähällä ohi. Toivottavasti.

      Poista