30.11.2013

Auringonkeltaista marraskuuhun

Marraskuu sai tainnutettua minut. Olen ihan tööt, väsynyt, mätän karkkia ja tuntuu, että en saa itseäni hereille koko päivänä. Juuri ja juuri selviydyn töissä käymisestä ja töiden jälkeen tuntuu siltä, että voin rojahtaa sängylle saman tein. Miksi ihmiset eivät voisi nukkua talviunta? Työkaverin kanssa suunniteltiin, että ensi vuonna pidetään kesäloma marraskuussa. Ei tätä jaksa pirukaan. Mutta onneksi tänään on marraskuun viimeinen päivä ja ulkona pyryttää lunta. Ehkä minä tästä horroksesta herään kuitenkin. 

Mutta se auringonkeltainen ♥ Mies osti minulle myöhästyneenä syntymäpäivälahjana Guccin Guccissima vyön. Koska pidän paljon mustia vaatteita, niin antaahan se väriä vaatetukseen. Vyö on nahkaa ja niin ihanan auringonkeltainen ♥ Tätä minä juuri kaipasin. 



Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!

Tämä odotti teksti oli viikon minulla odottamassa julkaisua. Vain sen takia, kun en jaksanut ottaa kuvia. Niin koville tämä marraskuu otti. Mutta tästä eteenpäin täyttä höyryä joulua kohti!

4 kommenttia: