15.9.2013

Mekkoja Nansolta

Olen aina pitänyt Nanson vaatteita aika mummomaisina. Mutta nyt kun kävin katsomassa Nansoshopin tarjontaa, niin minun mielestäni sieltä löytyi yllättävän kivoja mekkoja, mitkä esimerkiksi olisivat minulle loistavia työkäyttöön. Ja mun mielestä se oli positiivinen yllätys.
Esimerkiksi Black Dress 3 ja Black Dress 1 näyttävät aivan ihanilta sekä arkeen, että miksi ei juhlaankin.


 photo blackdress1_zps7e8e6185.jpg photo blackdress3_zps7c9e01cd.jpg

Viininpunainen Moreeni olisi myös kiva töissä ja vapaa-ajalla tai kirjava Kivet-mekko sensijaan on kiva syksyvärissä ja antaisi synkkään syksyyn mukavasti väriä. Leikkaus näyttää hyvältä tälläiselle omenavartalolle.


 photo kivet_zpse7b07332.jpg photo moreeni_zpsef124446.jpg

Ja miksei syksyllä voisi käyttää ihan hyvin myös maksimekkoa. Tummansininen Leinikki näyttää myös kauniilta.


 photo leinikki_zpsd956d56f.jpg

Mitä mieltä sinä olet Nanson mekoista. Löytyykö omaan makuun jotain vai kuuluuko sinne mummo-osastolle?

Kuvat lainattu Nansoshopin sivuilta. Viikonlopun tarjouksena kaikki normaalihintaiset tuotteet -20% sunnuntai-iltaan saakka. Pohdinnassa pari vaihtoehtoa, katsotaan jääkö ostoskoriin jotain.

4 kommenttia:

  1. Olen pitänyt Nanson mekkoja mummo-osastoon kuuluvina, mutta tämä postaus avasi silmiäni kyllä aika paljon. Erityisesti nuo mustat mekot ovat makuuni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen myös ollut sitä mieltä, että todellakin mummomekkoja. Mutta positiivisesti kyllä yllätti minutkin.

      Poista
  2. Vuosi sitten kesällä löysin vanhan kotikaupungin putiikista Nanson yksinkertaisen kauniin mustan mekon, joka lähti kivalla aleprosentilla kotiin. Samalla lähti mummoleima omasta mielestä ja sittemmin olen ostanut kaksi muutakin Nanson mekkoa vierailevien suunnittelijoiden malleista. Olen tykännyt kovasti, mekot sopivat hyvin sekä toimistoon että kotikäyttöön.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole enää mummoleimaa. Ja mun mielestä se on hyvä, että ovat uudistuneet.
      Yksi mekko noista yllä olevista on tulossa minulle :)

      Poista