23.8.2013

Very casual friday

Vihdoinkin perjantai. Viikko on ollut todella väsyttävä töissä ja kiireinen. Ihmeellisiä selvitettäviä asioita on tupsahdellut mun pöydälle ja kaikki ovat olleet vielä pikaisesti selvitettäviä.
Osa päivistä on venynyt, mutta tänään lähdin jo kahden jälkeen töistä. Olo on aika naatti. 
Yritin ottaa jotain asukuvaa, mutta sanotaan näin vaatteet ovat sen näköiset että olen koko päivän istunut toimistossa. Meillähän ei ole minkäänlaista pukukoodia, joten pukeutuminen on aika kirjavaa meidän työpaikalla. Ja todella vapaata, olen vissiin aiemminkin tästä maininnut. Minun hillitysti revityt farkkuni kuitenkin tuntuivat aiheuttavan pientä kulman kohottelua vanhempien rouvien parissa, mutta ei haittaa!

Aurinkoista viikonloppua kaikille!



Mä olen muuten rakastunut noihin Tod'seihin. Ne ovat ihanat jalassa <3

2 kommenttia:

  1. Ihana asu ! Ja voin kuvitella vanhempien ruovien kulmien kohottelut noista farkuistasi, hih ! Mullakin oli tänään aika casual look :)

    Aurinkoista viikonloppua sinulle myös !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Aurinkoista viikonloppua myös sinulle!

      Poista