29.8.2013

Blogimatto

Blogimatto rantautui tähänkin tupaan tiistai-iltana. Kyseessä siis Kodin1:n Anno Pandora matto. Olin mattoa katsellut jo aiemminkin, mutta sopivaa huonetta ei ollut sille. Kunnes remontoimme makuuhuoneen elokuussa. Harmaavalkoinen Pandora sopii aivan mainiosti siihen ja etenkin viime viikonloppuna ollut Kodin1:n tarjous, matot -30% vauhditti ostopäätöstä. Tilasin maton perjantaina ja tiistaina se oli lähipostista noudettavissa. Meillä ei ole täällä Kodin1:stä.



Maton alle täytyy hommata liukueste, koska villamatto ja parketti eivät näköjään ole paras yhdistelmä ja matto tahtoo liukua. Muuten tykkään kyllä matosta todella paljon. 


Tänään päällä sinistä ja harmaata. Farkut Levi's ja paita Cos. Huivi mikä lie vanha riepu :)
Ostin tuon Cosin paidan puoleen hintaan viime keväänä, mutta samaa paitaa saa näköjään nytkin Cosilta, tosin täyteen hintaan. 

6 kommenttia:

  1. Kaunis matto, väritys on rauhallinen. Päivänasu on kiva. Itselleni on käynyt joskus samoin, olen ostanut aleasta ja myöhemmin samaa tuotetta myydään täydellä hinnallla samassa kaupassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä tykkään tuosta matosta myös enemmän ja enemmän joka päivä.

      Poista
  2. Kaunis asu ja todella kaunis matto, ihanan värinen!

    VastaaPoista
  3. Mäkin olen katsellut tuota mattoa sillä silmällä, mutten vain ole keksinyt mihin sen laittaisin... Hieno se on joka tapauksessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mullakaan ollut paikkaa ennen makkarin remppaa. Nyt olen kyllä pohtinut, että olohuoneeseen se keltainen voisi olla kiva. Mietitään asiaa :)

      Poista