29.7.2013

Muutamia kosmetiikkahankintoja

Mä olen vissiin jonkin sortin purnukkahullu. Uusia meikkejä tulee hankittua vähän tiuhaankin, mutta kun... Menomatkalla ostin Helsinki-Vantaalta Guerlainin bb-voidetta ja poskipunaa. Okei, myyjä sai mun mielen muutettua, kun mun piti siis ostaa Diorin vastaavaa. Mä olen nyt muutaman kerran käyttänyt sitä ja on kyllä parempaa kuin keväällä ostamani Cliniquen vastaava. Levittyy mukavasti ja peittää ja saa kasvoihin vähän eloa.
Lisäksi ostin Diorin ripsaria, koska sitä en hevillä vaihda. Tosin Liv-boksista saatu Estee Lauderin ripsari on kyllä hyvä vastus.



Pariisissa kävin kosmetiikkataivaassa Sephorassa ja ostin sieltä muutaman meikkikynän ja silmämeikin poistoainetta. Siellä olisi ollut vaikka mitä ihanaa, mutta perheen ainoa miespuolinen jäsen ei jostain syystä täällä viihtynyt ja visiitti jäi turhan pikaiseksi. Sanoinkin, että seuraavan kerran haluan aikaa reilusti, että voi hypistellä niitä meikkejä siellä.

Heathrow:lta ostin tuoksun. En ole ostanut hajuvesiä ikiaikoihin, koska useimmat niistä aiheuttavat mulle migreenin. Mun täytyy olla todella tarkka tuoksujen kanssa. Tätä tuoksuttelin jo Lontoossa ja totesin, että ei aiheuta ylimääräisiä päänsärkyjä ja ostin. 


Tässä tämän päivän ohjelma. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti