25.6.2013

Odotettu paketti

Alennusmyynnit ovat mun osalta nyt ohitse, kun tänään tuli se hartaimmin odotettu paketti. Dhl:n kuski oli aamupäivällä tuonut paketin kotiin ja kyllä poltteli koko työpäivän ajan. 
Vihjaisinkin viime viikolla, että kengät on NAP:ista tulossa ja mun ekat Jimmy Choot sieltä tuli. Ne aamutossu malliset, kun en nyt korkoihin uskalla panostaa. Silti listalla on vielä mustat korkkarit ja Jimmy Choolta ne haluan.Mutta se on joskus sitten.




Ne istuivat kuin hansikas käteen. I'm in löööv.

Tänään tuli palattua töihin kahden viikon sairausloman jälkeen ja sanotaan nyt näin, että enää 14 työpäivää kesälomaan. 
Ja tikitkin ovat poissa polvesta, huomenna saunaan! Mä olen intohimoinen saunoja ja käyn joka ilta saunassa. Kaksi viikkoa tuntuu tuskaisen pitkältä ajalta ilman saunaa. 

8 kommenttia:

  1. Oi kun ne ovat herttaiset, kerrassaan mainio ostos.

    VastaaPoista
  2. Ihanat leokengät :) Jimmyllä on kyllä kivoja kenkiä, itse olen myös kuolannut hänen mustien, teräväkärkisten korkkareiden perään.

    VastaaPoista
  3. UPEAT !!! Nauti uusista popoista :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos kaikille kommenteista, kengät ovat aivan ihanat. Kunhan pahimmat helteet ovat ohi, niitä pystyy pitämään. Eilenkin oli 30 astetta meillä.

    VastaaPoista