24.6.2013

Levikset repee

Toivottavasti ei kuitenkaan. 
Siis mä ostin Levikset. Mulla on edelliset Levikset olleet joskus viime vuosituhannella varmaan. Olin 501 suurkuluttaja ja mulla oli vaikka missä pesuissa niitä. Ne olivat maailman parhaat farkut, enkä voinut kuvitellakaan toisen merkkisiä. Sitten jossain kohtaa niiden hohto katosi ja en ole todellakaan käyttänyt vuosiin Leviksiä. Kunnes tänään sorruin. Tarkoitus oli käydä vain katselemassa, mutta kun hypistelin näitä, niin olivat niin ihanan tuntuiset käsissä. Kunnolla stretchiä ja todella miellyttävän tuntuiset. Ja kieltämättä 50%:n ale houkutteli. 
Mä onnistuin kuluttamaan kahdet J Brandin 912 haaroista rikki ja toiset vielä aika nopeesti. Nämä ovat hyvin samantuntuiset kuin nuo 912 ja pesukin on aika samanlainen. Katsotaan kestävätkö mitään. 





8 kommenttia:

  1. Oh ihanat ! Mulla oli aikoinaan myös noita Leviksiä paljonkin :) Nyt kaapista löytyy yhdet 571 Slim Fit, ongelma on vaan etteivät ole tarpeeksi slim, tai ehkä ostan liian isoja farkkuja. No joo varmaan käytän niitä syksyllä kuitenkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ovat kyllä hyvänmalliset. Eiku Levikset jalkaan vaan.

      Poista
  2. Kivan näköiset, voisin harkita itsekin (Cosin kesäfarkut eivät ole vakuuttaneet laadullaan...)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole kokemusta kuin Cosin paidoista ja mekoista. Muutama on niistäkin lähtenyt takas, kun laatu on ollut vähän niin ja näin.

      Poista
  3. Oi kun ovat upeat ja istuvat todella hyvin.

    Minä en ole Leviksiä vuosiin pitänyt, tarttisikohan käydä vilkuilemassa mitä on tarjolla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen tutustumaan tarjontaan. Itsekin yllätyin näistä, että miten kivat.

      Poista
  4. Näyttävät tosi hyvältä! Pitääkin pitää tämä mielessä seuraavan kerran kun lähden farkkuostoksille. Edelliset Levikset taisin saada aikakaudella, jolloin omia vaatteita ei vielä tarvinnut maksaa itse. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kanssa levikset olleet joskus aikoja sitten. Täytyy myöntää, että yllätyin kyllä näistä.

      Poista