2.6.2013

Kahdeksan asiaa

SatuMaria haastoi minun kertomaan kahdeksan satunnaista asiaa itsestäni. 

1. Olen pitkä (180 cm) ja näillä leveysasteilla se tuntuu olevan välillä suurikin ihmetyksen aihe. Etenkin jos käytän korkoja, ihmiset jäävät todella häpeämättömästi tuijottomaan. Etenkin nuoruudessani vakiokysymys oli pelaatko kori- tai lentopalloa. No en pelaa, en ole koskaan sietänyt niitä lajeja.
Housujen ostaminen on välillä myös hankalaa, koska pituuteni on jaloissa. 
  
2. Kammoan hissejä. Jos on yhtään mahdollista käyttää portaita, menen niitä myöten. En tiedä, mistä tämä tulee, koska en ole ikinä jäänyt kerrosten väliin tms. mutta mieluummin valitsen portaat. Hyötyliikunta kunniaan.

3. Haaveilin 10 vuotta jackrusselinterrieristä. Nyt minulla on 10 vuotta ollut sellainen. Meidän russeli on mallia sohvaperuna, eikä sellainen hyperaktiivinen koira. Se on perheemme jäsen. Satunnaisia kertoja olen kuitenkin uhannut tehdä siitä korvaläpät, kun ei siitä riitä kuin yhteen rukkaseen. Tämä tilanne on lähinnä silloin, kun koira on onnistunut löytämään huulirasvani ja syömään sen.

4. En myöskään nauti lentämisestä. Toivon, että lento on pian ohitse. Kuuntelen jokaista kolinaa, mitä koneesta kuuluu. Parasta lentämisessä on lähtökiihdytys, se on vauhdin hurmaa. Sen jälkeen istun tiiviisti penkissä ja odotan, että lento on ohi. 

5. Tykkään autoista, minusta on mukava käydä autoliikkeissä hipelöimässä uusia autoja. Uuden auton tuoksu on ihana. 

6. Minusta on tullut kenkä- ja laukkufriikki. Ennen kengät ja laukut olivat pakollinen paha, mutta nyt voisin ostaa kenkiä ja laukkuja vaikka kuinka. Ja mielellään kalliita. Valitettavasti vain budjetti on välillä rajallinen. Haaveissa siintää aina uusi paria kenkiä tai laukku.

7. Olen farkkutyttö. Viihdyn parhaiten farkuissa, mutta olen viime vuosina opetellut myös käyttämään hameita ja mekkoja. Mekot ovat kuitenkin niin vaivattomia päällä. Farkkuja minulla on noin 25 paria. Tosin osan niistä voisi nyt raahata kirpparille. 

8.Pidän valokuvaamisesta. Olen myös opiskellut sitä nuoruudessani kuvataidekoulussa. Kehitimme itse filmit ja teimme mustavalkokuvia. Silti pidän itseäni melko keskinkertaisena. Haluaisin opiskella lisää ja lisää. Jos voittaisin lotossa tarpeeksi. Irtisanoutisin nykyisestä työstäni ja lähtisin opiskelemaan valokuvausta. 



Iltataivas 30.5.2013


Haaste on kiertänyt jo monessa blogissa, mutta haastan silti mukaan:


Mukaan piti haastaa 5 blogia, mutta haastan nyt neljä. Kuka tahansa voi napata haasteen tästä ja kertoa itsestään kahdeksan asiaa. 




4 kommenttia:

  1. Onpas kiva haaste, kiitos :) Minulla nämä tulevat "vähän" hitaalla esille nämä haasteet, mutta tartun kyllä tähänkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kanssa näistä, kiva kun otat vastaan!

      Poista
  2. Nämä on kyllä hauskoja nämä haasteet lukea - uusia puolia löytyy aina ihmisistä sieltä blogien takaa. Minä yritän kovasti opetella niitä portaiden kapuamisia - valitettavasti valitsen sen hissin liian usein, vaikka kerran olen todella jäänytkin sinne ovien taakse kerroksen väliin - onneksi tuli apu nopeasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse tykkään kanssa lukea näitä.
      Äsken luin Iltalehden sivuilta näistä kammoista ja siinä oli, että usein ahtaanpaikan kammoisella on hissikammo. Mutta ei mulla ole ahtaanpaikan kammoa.
      Mies ei aina ymmärrä mua, kun haluan kävellä portaat. Tästä tulee välillä kinaa. Ärsyttävää.

      Poista