8.6.2013

Joko nyt?

Löytyi mulle tarpeeksi pitkä maksihame? 
Aamulla selasin kännykästä sähköpostit ja Espritiltä oli tullut 20%:n private sale koodi. No tietenkin piti aamukahvin kera mennä tutkimaan Espritin tarjontaa ja siellä se oli, harmaa pitkä maksihame, jonka lisätiedoissa luki, että on normaalia suurempi ja pidempi, yhdistä tarvittaessa korkokenkiin. Kuullostaa lupaavalta. Materiaalikin oli viskoosia ja pellavaa, joten sekin kuullostaa hyvältä. Toivotaan, että vyötärönympärys ei ole niin suuri, että humpsahtaa alas.


Malli on ainakin 179 cm pitkä, joten toivottavasti mekossa on mullekin tarpeeksi pituutta.
Hameelle jäi hintaa vähän päälle 30 euroa, kun mulla oli vähän pisteitäkin vielä käytössä.   

Pyörittelin muutamaa muutakin vaatetta ostoskorissa, mutta otin sitten tiukan linjan ja jätin vain tuon sinne. Kieltämättä pari asiaa kaivelee kyllä. 

Espritillä ei ole liikettä meidän kaupungissa, etsivät kyllä koko ajan sinne yrittäjää, mutta ei ilmeisesti ole löytynyt. Toivotaan, että liike avautuisi mahdollisimman pian. Esprit on yksi suosikkimerkeistä juuri sen takia, että heiltä löytyy housuja myös meille pitkäkoipisille.

Pitääkö huolestua siitä, että mä osaan mun visakortin numeron ulkoa, eikä tarvitse kaivaa sitä lompakosta enää, kun tekee ostoksia? 

3 kommenttia:

  1. Ihana maxihame ! Toivottavasti on sinulle tarpeeksi pitkä :)

    VastaaPoista
  2. Toivotaan näin :) Jos ei ole pituutta, niin palautukseen lähtee. Pakko lopettaa näiden "no ihan kiva, voinhan mä tätä joskus pitää" -vaatteiden kerääminen kaappiin. Just olen raahannut monta Ikean kassillista kirpparille kamaa ja missään ei näy ;)

    VastaaPoista
  3. Hei,

    Mulle ei ole ainakaan vielä tullut meiliin uusinta Espritin Private sale -alekoodia. Viitsisitkö infota koodin niin pääsisn tilailemaan pian =)...

    VastaaPoista