19.6.2013

Ei onnistu ei

Maksihame tuli ja meni. Olihan se ihan ok ja melkein oli pituuttakin riittävästi, mutta mä olen päättänyt, että enää en osta vaatteita, jotka ovat ok. Vaatteen pitää olla sellainen, johon rakastuu, eikä vain ok. Mun kaapit pursuavat niitä ihan ok vaatteita, joten nyt on otettava itseään niskasta kiinni. 
H&M:ltäkin tuli tilaus ja lähti. Nekin olivat ok, mutta...

Espritiltä tuli mulle toinenkin tilaus ja siitä mulle jäi mekko. Materiaali oli kivan vilpoisen tuntuista ja mekko menee töissäkin helteisinä päivinä, joten sen jätin itselleni. Alunperin bongasin mekon Riinan postauksesta. 


Legginsejä on pakko pitää jalassa kun on polvessa vieläkin tikit, se on keltainen desinfiointiaineesta ja loput jalat ovat sitten valkoiset. 
Jalassa H&M:n Maison Martin Margiela avokkaat. Todellisuudessa mun jalassa ovat suurimman osan ajasta olleet Niken freerunit. Eikä korkoja varmaan mun jalassa tulla tänä kesänä näkemään. 



Kuvassa paprikan taimia, mutta miten musta tuntuu, että näistä ei kyllä taida tän isompia kasvaa?

Saattoi olla, että Net a Porterin alesta tarttui jotain. Katsotaan nyt, kunhan kotiutuvat. Vinkkinä, että ne ovat kengät. 


8 kommenttia:

  1. Tuo mekko on kyllä ihanan raikas - ja menee moneen menoon;)

    VastaaPoista
  2. Ihana mekko ! Hyvä päätös olla ostamatta mitään mitä ei oikeasti rakasta, eiköhän meistä useinmilla ole kaapit pullollaan vaatteita, kenkiä jne. jotka ovat ok mutteivät mitään muuta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä se, kun kaapit pursuavat vaatteita, joita ei tule pidettyä. Ne ovat tiettyjä vaatekappaleita, joita tulee kaivettua sieltä. Jos löytyy..

      Poista
  3. Mäkin pyrin tuohon samaan, eli että ostaisin vain oikeasti ihania vaatteita, eikä sellaisia vähänsinnepäinkaimätotajoskusvieläkäytän -tyylisiä - jotka sitten jäävät 100% varmasti ihan kertakäyttökamaksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On taas välillä vähän karannut lapasesta nämä ostokset. Nyt pitää yrittää ryhdistäytyä. Juuri tälläisiä ihan kiva paita- tän mä ostan ostoksia on ollut liikaa viime aikoina. Ja sitten niitä tulee käytettyä kerran pari.

      Poista
  4. Oi, niin kaunis tuo raitamekko!! :)

    VastaaPoista