19.5.2013

Time flies

Ei auta kuin ihmetellä, että mihin tämä aika menee? Mä olin aivan varma, että olen kirjoittanut tänne pari päivää sitten, mutta todellisuudessa siitä on jo toista viikkoa. 
Töissä on edelleen ollut järkyttävä kiire.Töiden jälkeen olen lähinnä raahautunut rättiväsyneenä kotiin ja suurin osa kotihommistakin on retuperällä. Ehkä tässä pitäisi vähän ottaa itseään niskasta kiinni. Kevätflunssakin iski, mutta onneksi lähinnä nenä on tukossa ja kurkku vähän kipeä. Kuumeelta olen säästynyt ainakin toistaiseksi. 


Kameraankaan en ole koskenut aikoihin, mutta jospa tämä tästä. Äitienpäivälahjaksi sain vihdoinkin kunnollisen kamerajalustan, että ehkä tässä jokunen päivä uskaltaudun jo asukuvia ottamaan tänne. 

Muutaman orvokin ostin viime viikolla, parin viikon päästä sitten loput kukat. 

Viime viikolla sain hyviä uutisia, polven tähystys lähenee, näillä näkymin on 11.6. Ehkä minä sittenkin pääsen vielä tänä kesänä lenkkipolulle. Polvessa ei pitäisi olla mitään isompaa, joten heti kun lupa tulee, alan pikku hiljaa hölkätä.
Viime vuonna tähän aikaan olin sairauslomalla, kun toinen jalkaterä operoitiin.  Mitkähän tähdet mulla on väärässä asennossa, kun mulle on näitä ihmeellisiä vammoja tullut muutaman viime vuoden aikana? 

kuva täältä

Asuinspiraatio loppuun. Kiva yhdistelmä ja nuo kengät. Tosin minua ei tänä kesänä juuri koroissa nähdä. Pystyn kyllä kävelemään niillä vallan hyvin, mutta jälkikäteen tuohon polveen jomottaa suhteellisen "mukavasti".


1 kommentti:

  1. Ihana koiruus ja tsemppiä tähystykseen :) Itse menen huomenna yli kahdne kuukauden sairasloman jälkeen töihin. Jänskää!

    VastaaPoista