27.5.2013

Lohtushoppailua tjtn sellaista

Viime keskiviikkona soitin miehelle (oli siis tien päällä)
 Mä: löysin My Theresasta Tod's loaferit 30%:n alella. 
Mies: jaa.
Mä: Tilaan ne
Mies: Et tartte
Mä: just tuollaisia olen ettinyt ja toimituskin on ilmainen
Mies: anna olla
Mä: no joo (ehkä)

Näppärästi puhelun jälkeen sattui luottokortti jotenkin käteen ja oli pakko tilata. Tänään sain ne ja feels like heaven. Eihän nuo mitkään nuorekkaat ole, mutta olin vailla tuollaisia tätikenkiä, jotka ovat hyvät jalassa. Etenkin kun mun polvi ei nyt oikein anna pitää korkkareita. On etsittävä niitä mukavampia vaihtoehtoja. Ja nuo ovat, täydelliset jalassa. Todellakin feels like heaven ja aivan ihana laadukkaan nahkan tuoksu.



 Toimitus oli supernopea. Tilasin keskiviikkona ja Suomessa oli jo torstai-iltana. Valitettavasti meni vain maanantaihin kunnes ehti tänne susirajalle.
Lohtushoppailua sen takia, kun edelleen on suhteellisen väsähtänyt ja nuutunut olo. Mun pitäisi varmaan perua kaikki nettikauppojen uutiskirjeet.  

Sen sijaan COS taas piti mun rahoja hieman yli kuukauden jemmassa siitä kun laitoin muutaman paidan palautuspostiin. Mutta tuli kuitenkin. Harmittaa vietävästi, kun tykkään COSin vaatteista, niin palautusten hyvitys kestää ihan liian kauan.

Suomalaista järvimaisemaa äitienpäivänä. Mä voisin tuijottaa vettä tuntitolkulla. 

8 kommenttia:

  1. Ihana toi teidän keskustelu :) Mäkin tarvitsisin kevyet ja mukavat kengät helteille, mutten ole löytänyt sopivia popottimia vielä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mies on jatkuvaan sitä mieltä, että mulla on liikaa kenkiä. Voiko niitä olla liikaa?

      Poista
  2. Kivat popot ja sulle on huomenna haaste blogissani :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kävin katsomassa haasteen ja palaan siihen viikonloppuna.

      Poista
  3. Minulla on myös aina hyvät kengät hakusessa - ja keskustelut Isännän kanssa olis just tuollaisia - jos siis keskustelisin sen kanssa ylipäätään kenkäostoksista;) Kivat kengät olet löytänyt - eikä ole mitenkään tätimäiset. Ei Todsit voi olla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miehet on kyllä kummia, miksi ne ei ymmärrä, että uusia kenkiä tarttee aina.

      Poista
  4. Nettikauppojen uutiskirjeet on kyllä pahoja, äkkiä sitä huomaa "tarvitsevansa" just sen mitä uutiskirjeessä mainostetaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen valitettavasti huomannut saman :D

      Poista