7.4.2013

Sunnuntai inspiraatioita, boyfriend jeans

Boyfriend jeansit olivat alunperin minulle ehdoton ei. Ostin ensimmäiset viime kesänä H&M:n valikoimista. Edelleen olin hieman epäilevä, mutta nyt olen muuttanut mieleni. Tänä kesänä niitä tullaan näkemään minulla jalassa. 
Ostin toisetkin Espritin valikoimista, mutta H&M:n ovat paremmat. Hinta niissä on ihan kohdillaan, en kuitenkaan viitsi satsata enempää. Toiset vaaleammat kyllä voisin ostaa. 
Mutta niitä voin odottaa  kyllä kesäänkin asti ja tsekata keski-Euroopasta niitä.

Pinterestistä keräsin muutamia inspiraatiokuvia.






Mistähän lie johtuu, että harmaa väri vetää minua edelleen puoleensa? Toisaalta viimeisessä kuvassa on todella raikkaat ja kesäiset värit. Todella kivannäköinen yhdistelmä. 

Alkuperäiset kuvat täältä



3 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia olet valinnut ja kiinnitin heti huomiota siihen että melkein kaikissa on harmaa yläosa :) Itse kyllä tykkään boyfriend farkuista ja puen ne usein juuri aika neutraalin yläosan kanssa. Korkkarein kanssa ovat ihan super coolit, vaan aika usein tennarit tai flipflopit on jalassa.

    Mukavaa sunnuntaita sinulle !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on oikeasti joku pakkomielle harmaisiin neuleisiin tai t-paitoihin. Yleensä aina tartun kaupassa siihen harmaaseen. Mutta se käy mun omiin väreihin, kunhan on kylmänsävyinen harmaa.

      Mukavaa sunnuntaita myös sinulle!

      Poista
  2. Ihania asukuvia ja Boyfriend-farkut ovat musta ihanat, koska ne ovat niin rennot ja usein kulutetut! :)

    VastaaPoista