19.4.2013

Huulikiilto addikti

Mun suosikkihuulikiillot löytyvät Diorilta. Olen aika merkkiuskollinen tämänkin asian suhteen, mutta kiillot kestävät huulilla eivätkä katoa hetkessä. Tykkään myös käyttää Lip Maximizeria, vaikka en nyt tiedä, onko sillä yhtään turvottavaa vaikutusta, mutta meneehän se ihan kirkkaana huulikiiltona ja tuntuu jännän kihelmöivältä huulissa.

Tänään sain kuitenkin Olivian tilaajalahjana Bare Mineralsin huulikiiltoja 4 kappaleen setin. Katsotaan nyt, mihin näistä on. Värit olivat kyllä todella kivoja, että sen puoleen ainakin sopivat.









6 kommenttia:

  1. Mulla on kaksi BareMineralssin huulikiiltoa ja ihan hyvin ne minusta toimivat. Niitä semmoisia turvottavia (en kyllä ole mitään eroa havainnut). Olen hirveän huono huulikiiltoihminen, mutta noista olen tykännyt kyllä. Pysyvät ihan hyvin, tosin kun käyttää vähän mitään huulijuttuja, niin vertailupohja on huono :D Tottahan lounaalla yleensä syön kiillon pois, mutta kyllä se aamupalasta lounaaseen on kestänyt :)

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulla, että ovat toimivia. Tykkään kyllä noista väreistä.

    VastaaPoista
  3. Täällä toinen huulikiilto addikti! :) Minulla niitä löytyy ihan hirveäasti... Suosikkini on Estée Lauderin pure color high gloss:t! Niitä minulla on varmasti 6 eri sävyssä, ja ne eivät ole liian tahmaisia huulilla. Suosittelen!
    Aurinkoista sunnuntaita!
    xx J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää pitää nuo Estee Lauderit mielessä. Kiitos vinkistä.

      Poista
  4. Noita kiiltoja en ole kokeillutkaan. Mutta suosikkini on ehdottomasti Diorin kiillot.

    VastaaPoista