13.3.2013

Käsittämätöntä

Nimittäin H&M:n toiminta. Taas kerran mun tilauksesta oli tiputettu tuote pois. Nyt kun menin katsomaan nettisivuja, niin ko. hametta löytyy minun koossa kuitenkin. 
Tuotteesta oli tullut tilausvahvistus ja ilmoitus, että on menossa pakattavaksi. Siinä vaiheessa, kun tuote on lähtenyt pakkaamosta, ko.hame onkin pudonnut matkasta ja saldoa on korjattu. Kaksi muuta tuotetta on matkalla.
Ja tämä ei ole ensimmäinen kerta, eikä toinen tai kolmaskaan. Joka kerta olen laittanut asiasta palautetta ko. puljuun, mutta sieltä on tullut vain pahoittelut, että nettikaupan saldo ei ole ajan tasalla. Viimeksi luvattiin 5 euron lahjakortti, mutta yllätysyllätys, sekään ei ole tavoittanut minua. 

Olen enemmän kuin pettynyt ko. putiikin toimintaan. Jotenkin tuntuu siltä, että aiemmin toimi paremmin. Viimeisen puolen vuoden aikana ovat kaikki nämä tapahtuneet.

Tilasin hameen uudelleen, katsotaan mahtaako tulla vai tipahtaako taas matkalla varastosta postiin pois tilauksesta. 

kyseessä tämä hame

Onko teillä muilla vastaavia kokemuksia vai leijuuko minun yllä jokin epäonni H&M:n suhteen. 

9 kommenttia:

  1. Ihana hamonen ja mulle on sattunut sitä, että en oo saanut koko tilausta ja juuri kuten sullekin, että puuttuu tuotteita. Kun tilaan niin soitan tilauksen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen soittamalla tilannut varmaan joskus 10 vuotta sitten. Kertaakaan ei ole koko tilaus jäänyt tulematta.

      Poista
  2. Minä luin ihan hämmentyneenä tätä kun itse en ole vastaavaa kokenut. En tosin ole pariin kuukauteen sieltä mitään tilannutkaan. Asiatonta toimintaa ja näin ei todella pitäisi tapahtua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen kieltämättä kanssa ollut hieman hämmentynyt, kun mun mielestä H&M:llä tilaukset ovat toimineet ihan mukavasti. Joidenkin tuotteiden toimitus on kyllä venynyt, kuten nytkin näyttää mulle yhtä huivia, että tulee toukokuussa. Hieman venyy toimitus, mutta en mä tiedä miten on mahdollista, että tuotteet katoavat tilauksesta jossain kohtaa.

      Poista
  3. Todella oudolta kuulostaa, omat H&M tilaukset ovat aina tulleet melkein jopa etuajassa ja kaikki paketissa.
    Ei näin pitäisi käydä, iso yrityshän tuo on mutta silti . . .

    VastaaPoista
  4. Joo se on niin ärsyttävää, kun mokat sattuvat omalle kohdalle. Mulla on eniten taistelua ollut nettikauppojen palautusten kanssa. Kun niitä rahoja saa odottaa ja odottaa... Toivottavasti harmitus on jo laantunut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taistelin Cosin kanssa rahojen palautuksesta alennusmyyntien jälkeen.
      Nyt näyttäisi siltä, että nahkahame on toisessa paketissa tulossa. Katsotaan mitä sieltä oikeasti tulee :)

      Poista
  5. Mä olisin ainakin "kiukutellut" ilmaiset postikulut toiseen lähetykseen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Postiluluja eivät näköjään ole veloittaneet, kun yksi huivi edellisestä tilauksesta on tulossa samassa paketissa. "Innolla" odotan, mitä sieltä todellisuudessa tulee.

      Poista