4.3.2013

BB-voide

Vihdoinkin löysin tarpeeksi vaalean BB-voiteen itselleni. Olen kokeillut kaikki halpissarjat ja joka kerta vastaan tulee se, että voide on auttamatta liian tummaa. Pari viikkoa sitten Sokokselle myyjän avustuksella valkkasin tämän ja vaikka voide on purkista tullessaan aika tummaa, muuttuu se iholla vaaleaksi. Hyvä, että ei liiankin vaaleaksi. 
Suojakertoin voiteella on 30. Koska ihoni ainakin näin talvella on superkuiva, tarvitsen alle kosteusvoiteen. Hintaa voiteella oli noin 35 euroa.
Ensivaikutelma voiteesta on ollut positiivinen, peittää pienimmät punoitukset ja antaa vähän valoa kasvoille.



Villakoira vieras

8 kommenttia:

  1. Mielenkiintoni on herännyt BB-voiteeseen. Itse en ole vielä sitä kokeillut. Kerropa sitten jossain vaiheessa kokemuksiasi.

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus ja ihana villakoiruus :)

    VastaaPoista
  3. Minä olen käyttänyt Vichyn BB- voidetta (Neovadiol Lumiere)siitä lähtien, kun se markkinoille tuli. Voide on ensimmäinen anti-age -ominaisuuksilla varustettu BB-voide, siinä on yksi sävy, joka sulautuu ihonväriin - minulla on vaalea iho, ja rajoja ei näy missään - voide on myös valoa heijastava, tasoittaa todella hyvin ihoa - ainoa miinuspuoli on se, ettei siinä ole aurinkosuojaa.
    Koiruli on vallan suloinen;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen vähän myöhäisherännäinen asiassa kuin asiassa. Moni on tosiaan hehkuttanut BB-voiteita jo kauan. Harmi, että tuossa Vichyssä ei ole suojakerrointa. Mä tartten sellaisen, kun kalpean naaman lisäksi vielä palankin herkästi.

      Poista
  4. Mun pitäis viimestään kesäksi löytää joku kiva BB-voide. Mä oon niin kalpeanaamainen, että kaikki kokeilemani ovat kesälläkin olleet liian tummia. Toivottavasti löytyy joku sopivan vaalea minullekin! Ehkä voisin pyytää testerin tuosta Cliniquen voiteesta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ainainen ongelma tuo meikkivoiteen oikean sävyn löytäminen. Tuo Clinniquen BB on vaaleata ja yleensä käytän ihan meikkivoiteena Diorin Nudea tai Blascon alabasteria. Niissä on tarpeeksi vaaleat sävyt.

      Poista