7.2.2013

Uudet saappaat

NAPin alesta tarttui vielä viimeisenä matkaan Kenzon nahkasaappaat. Sattumalta selaillessa osuivat silmiin ja alennusprosentti oli 70 %. Lähtöhinta saappailla oli kova, mutta alle kahdensadan hintaan, mun mielestä kohtuullisen hintaiset. Simppelit ja mustat, matalalla korolla. Saappaat kiikutin suoraan suutarille, kun totesin ne hyväksi. Laitatin niihin uuden puolipohjat ja korkolaput, kun pohjat olivat lähinnä tarkoitettu keski-Euroopan olosuhteisiin liukkaalla nahkapohjalla. Samalla venytettiin vähän vartta ja täytyy myöntää, että kyllä tuli siistit saappat. Suutarin jälki oli uskomattoman hyvää ja mun mielestä kohtuullinen hinta kaikille toimenpiteille eli yhteensä 42 euroa. Toivottavasti ovat vielä pitkäikäiset suosikit mulla.




6 kommenttia:

  1. Ihanan klassiset saappaat. Oon hieman kade kun sulle mahtuu saappaat jalkaa, mulla on niin pulleat pohkeet, että turha yrittää muita kuin UGG:in neulossaappaita. Itsekin käytän lemppari jalkineitani tasaisin väliajoin suutarilla huollossa :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on vasen pohje todella paksu. Saa kyllä sovitella tosissaan saappaita, mitkä menisi. Noitakin virutettiin varresta.
    Mä en ymmärrä, miten ihmeessä mun vasen jalka on paljon paksumpi :(

    VastaaPoista
  3. Onpas kauniit saappaat. Varmasti tulee käyttöä ja ovat ajattomat! Mulla on muuten myös toinen pohje paksumpi, oikeanpuoleinen. Harmittavaista, kun toisen kengän vetoketju sujahtaa kiinni tuosta vain ja toisen kanssa saa taistella.

    VastaaPoista
  4. Onpas ne kauniit! Varsin nätit perus saappaat, jollaiset pitäisi olla kyllä jokaisella :)

    VastaaPoista
  5. Upeat saappaat ! Hyvä suutari on todella tarpeellinen Suomen oloissa, onneksi monia ammattinsa osaavia löytyy.

    VastaaPoista
  6. Kauniit saappat! Hyvä löytö!

    VastaaPoista