27.1.2013

Viikon inspiraatiokuvat

kuvat täältä
Näissä kuvissa on taas jotain kivaa. Huomaan, että periaatteessa mulla on taas noita elementtejä omassa kaapissa, mutta mustan perusneuleen tarvitsisin. Siihen voisi panostaakin ja ostaa kunnon laadukkaan neuleen. 
Raitaneuleita on, mutta ei tuollaista paikoilla. Farkkupaita puuttuu, mutta vaaleansinisiä kauluspaitoja on useita. 
Nuo vaaleaksi raidoitetut hiukset ovat ihanat. Tahtoo ja tuollaiset pitkät. Nyt mulla on lyhyet, mutta olen kasvattanut niitä. Mutta ne ovat tummat. Ensi kerralla otan tuon kuvan mukaan kampaajalle ja tuollaisen väriset pitää saada.

6 kommenttia:

  1. Ihanan keväisiä kuvia ! Kuvan työn hiukset on kyllä tosi makeet; väri, pituus ja otsatukkakin näyttää kivoilta.

    Rentoa sunnuntaita Tara !

    VastaaPoista
  2. Musta perusneule on kyllä äärettömän hyvä olla olemassa. Omistan kolme puuvillaisina ja nyt kun ne ovat kaapissa niin meinaan melkein unohtaa niiden olemassaolon. Pitää palata takaisin niihin, ovat ne sen verran kivoja :)

    Kauniita kuvia jälleen, antavat uusia kasvoja vanhoille vaatteille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voisin ostaa jonkin merinovillaisen tai muuten ohuttaa villaa olevan, tai miksei puuvillaisenkin.

      Poista
  3. Tuossa ekassa kuvassa on kaikki kohdallaan. Neule, housujen pituus, kengät, laukku. Ihan kaikki. Ja tietysti tuon tytön kroppa;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäisi varmaan liimata jääkaapin oveen tuo kuva. Mä olen yrittänyt nyt muokata omaa ruokavaliotani, katsotaan tulisiko kesään mennessä jotain muutosta olemukseen.

      Poista