20.1.2013

Sunnuntai päivän inspiraatiota

Ulkona paistaa aurinko ja mä yritän tsempata itteetäni kotihommien pariin. Kumma juttu, miten tämä netin ihmeellinen maailman vetää puoleensa.

Keräsin muutaman kivan kuvan yhteen vaatteista joista tykkään ja kun katson noita kuvia, niin suurin osa elementeistä löytyy kyllä minulta jo vaatekaapista. Eilen taas pyhästi lupasin miehelle, että hillitsen itseäni. (Sen jälkeen kun olin taas kerran tilannut kengät)

kuvat lainattu täältä

Kevät tule jo, saisi heittää untuvatakin nurkkaan ja uggit perään. 

8 kommenttia:

  1. Kivoja yhdistelmiä oletkin bongaillut. Kaikki kolahtavat meikäläiseen. Voi, kun olis vielä kroppa, johon pillifarkut sopis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se minunkaan vartalo ole juuri se oikea pillifarkuille, mutta en oikein muita osaa pitää.

      Poista
  2. Ihanan rentoja asuvalintoja niin arkeen kuin hieman illanviettoonkin. Tällaisia postauksia on kiva katsella, saa kivoja vinkkejä omaan pukeutumiseensa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään noista kanssa. Mä olen oikeasti niin mielikuvitukseton pukeutuja, että mun pitää ottaa ideoita muilta.

      Poista
  3. Kaikki mun makuun, no, sen varmaan arvasitkin ;) Tykkään varsinkin noista vasemmanpuolimmaisista asuista.

    VastaaPoista
  4. Sehän näissä inspiskuvissa parasta onkin, kun huomaa, että hei, mullahan ON melkein samat elementit jo olemassa! Päälle vaan =)

    Kivaa alkavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikein mukavaa viikkoa sinullekin :)

      Noista kuvista saa niin kivasti inspiraatiota ja uusia ideoita. Ja tulee ennenkaikkea hyvälle tuulelle.

      Poista