18.1.2013

Ihanat balleriinat ja pieni pettymys

Tilasin Napin alesta vielä Repetton ihanat balleriinat. Ne ovat kauniit ja oranssit, aivan omiaan piristämään kesäkeliä. Mutta se koko. Kuvauksessa luki, että ota puoli numeroa isompi koko kuin normaliisti. No minun pieni ja siro jalkani on kokoa 41 ja otin balleriinat kokoa 42, silti nuo ovat pienehköt. Mä en oikeasti tiedä, kuuluuko niiden olla sellaiset. Ei ne hankaa kantapäästä, vaan minun ukkovarvas tuntuu olevan ahtaalla. Mulla onkin sellainen ihmeellinen hyppy varpaan päässä ja se tuntuu nyt ottavan kiinni kärkeen. Taitaa lähteä takaisin Napille, mutta harmittaa. Ne ovat kyllä tosi hyvän tuntuiset jalkaan muutoin, mutta olen yllättynyt siitä, että 42 on pienehkö mulle.
En tiedä antaisiko ne periksi ja muotoituisi jalkaan. 
Äsken huomasin, että samaa mallia on mm. sinisenä alessa (tai taitaa olla jo loppu), mutta siinä luki että normaali koko. Voi värin välillä vaihdella kokokin? Kun samaa mallia taitaa kuitenkin olla.

Repetto



Kotimatkalla istui variksia tai muuta vastaavia puun latvassa palelemassa. Pakkasta -23 astetta.

Jostain syystä en saa nyt vesileimaan muutettua vuosilukua, vaikka sen vaihdoinkin. Tutkitaan asiaa. 


4 kommenttia:

  1. Ballerinat on ongelmalliset kengät koon suhteen - minullakin on käytössä asteikolla 38-40. Harmi, jos joudut palauttamaan. Noista ei oikein ota selvää, venyykö ne yhtään käytössä.

    VastaaPoista
  2. Ihananväriset baltsut. Ja ikävähomma kun tuntuvat pieniltä, mutta jospa ne venyisivät kun tepastelet niillä kotona, niin kesäksi olisivat sitten sopivat! :)
    http://neitisaippuakupla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ihanat ballerinat ! Harmi jos joudut ne palauttamaan. Minulla ei ole Repetton baltsuja, haaveilen niistä, mutta olen kuullut että eivät alussa ole kovin mukavat jalassa, ehkäpä nämä muotoutuvat jalkoihisi ?

    VastaaPoista
  4. Mietiskelin asiaa ja päätin pitää kengät. Hinta oli kohtuullinen, niin en viitsi ruveta palauttelemaan. Jos eivät asetu minun jalkaani, niin onhan minulla kaksi tytärtä kasvamassa, josko heille sitten kävisi kengät. Toinen on jo 15 ja jalka kasvaa, niin annanpahan hänelle. Mallihan on ajaton. On ne niin kauniit.
    Kantapäästä kenkä istuu kuin valettu, toivottavasti joustaa vähän kärjestä.

    VastaaPoista