4.11.2012

Mulberry Bayswater

Useamman vuoden haaveena minulla on ollut Mulberryn Bayswater -laukku. Mieheni osti sen minulle syntymäpäivälahjaksi, kun tasakymmeniä tuli täyteen. Kai minä nyt sitten virallisesti olen keski-ikäinen. Vaikka en sitä tunnustakaan.
Laukun ostimme jo heinäkuussa Heathrowlta ja mieheni pimitti sitä lokakuun viimeiseen päivään asti. Ei antanut sitä minulle käyttöön, ennenkuin synttärit olivat.
Tämä laukku on tehty kuningattaren Diamond Jubilee juhlallisuuksien ja Lontoon Olympialaisten vuoksi.
 



 


2 kommenttia:

  1. Voi että se on kaunis! Vaatii paljon tahdonlujuutta, että ei ota moista kauneutta heti käyttöön. Myös mieheltä sanon minä, itse olisin varmaan vaatinut heti sen käyttööni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mies jos jotain päättää, niin sen päätä ei saa käännettyä. Ei auttanut kiristys, uhkailu tai lahjonta :)
      Mä olen varmaan ihan höpsö, mutta se laukku tuoksuu aivan ihanalta nahalta ja voisin nuuskia sitä koko ajan.

      Poista